Uvažujete jak získat více klientů do placené spolupráce?
Prodejní hovor je nejefektivnější forma prodeje placených služeb, pokud víte, jak ho úspěšně vést.
Investujte do sebe 10 minut a osvojte si těchto 7 pravidel, díky kterým dokážete zíkat více klientů pro dlouhodobou spolupráci nebo prodat své VIP služby a produkty.
Toto kráké pdfko
vám pomůže, pokud:
- S klienty pracujete 1:1 nebo v menších skupinách, děláte terapie, konzultace, koučink, mentoring, poradenství apod.
- Nabízíte jako magnet konzultaci zdarma NEBO dáváte možnost si nezávazně zavolat (seznamovací neboli discovery call) a na závěr rozhovoru nabízíte placenou spolupráci
- Chcete mít kalendář plný týdny dopředu a nedaří se to NEBO chcete prodávat více VIP spoluprací za vyšší ceny
- Jste nervózní, když máte něco prodávat nebo prodej přímo nesnášíte
- Hledáte formu prodejní komunikace, při které se budete komfortně a která vám bude fungovat
Alena Hanušová
Kdo jsem?
Jako byznys mentorka provázím koučky a terapeutky hladkým startem a udržitelným růstem jejich podnikání. Často se setkávám se koučkami a terapeutkami, které jsou naprosto skvělé v tom, co dělají… a jediné, co jim brání v rozletu je prodej. Je to taková škoda. Léčit duši a očišťovat a projasňovat mysl potřebuje naše společnost jako sůl.
V obchodu a prodeji jsem víc jak 20 let – byla jsem obchodnice, vedla jsem a školila obchodní týmy a naučila jsem s lehkostí prodávat lidi, kteří by to do sebe nikdy neřekli. Věřte mi, prodávat umíme intuitivně všichni – stačí to jen probudit…