Astrologický branding - typy archetypů v astrologii

VYSTUP Z DAVU

vytvoř nepřehlédnutelnou značku, která ti bude denně přitahovat tvé vysněné klienty…

Objev svůj brandový archetyp a začni na webu a svých sítích vyprávět příběh, který bude rezonovat s touhou tvých zákazníků a dovede je k nákupu tvých služeb.

Co je brandový archetyp a proč bys ho měla používat?

Je to taková DNA tvojí značky, ze které pramení její vizuál, komunikace i emocionální přitažlivost pro zákazníky. 
Je to tajná ingredience, která odlišuje průměrný marketing od excelentního. Využitím archetypu oslovíš své
zákazníky na podvědomé, hluboké úrovni a vytvoříš si s nimi hluboký vztah, který dříve nebo později přinese objednávky.

Co se ještě díky archetypu dozvíš?

Zjistíš jaké barvy jsou pro tvůj archetyp typické (hodí se na web), jaký archetypální příběh tvá značka vypráví
(pomůže s obsahem na sítě) a jakou hlavní zprávu přináší tvým klientům (claim na web a na sítě).

Jak test probíhá?

Potřebuješ doslova pár minut. Stačí znát datum svého narození a znamení, ve kterém jsi se narodila. Každé znamení odpovídá jednomu z 12 brandových archetypů. Ano, tak jednoduché to je.