Alena Hanušová

Čas Blíženců: Řekněte světu, co pro něj máte

Vzkaz od Blíženců - Byznys kompas - Alena Hanušová


Čas Blíženců: Řekněte světu, co pro něj máte

 

Slunce se přehouplo do Blíženců a tím se nám otevírá další kapitola podnikatelského cyklu s názvem
Řekni to světu! Tématem tohoto měsíce je komunikace. Jedno je jisté – schopnost komunikovat
poutavě a srozumitelně svou expertýzu je zcela jistě prospěšná pro vaše podnikání. Pojďme se na to v
příštích týdnech zaměřit…

 

Archetyp Klauna a sláva bláznovství

Energie Blíženců odpovídá z pohledu marketingu archetypu Klauna. Lehkost, hravost, ostro-vtip, (mnohdy až moc) břitký humor i schopnost přitáhnout slovem pozornost… to je klaun alias blíženec.
Představte si šaška na královském dvoře – byl to ten, který jako jediný mohl říkat vladaři pravdu bez příkras a pozlátek. Měl moc slovem vést a tvořit nebo taky ranit a ničit. Volba byla jeho.

Podívejte se, jak s energií slov v podnikání pracujete.

Je to váš dar a umíte to a nebo vám komunikace drhne a necítíte se v ní silní. Rozumí vám vaše publikum? A hovoříte vůbec ke správnému publiku?

Archetyp Klauna/Blíženec má v sobě i schopnost skrze slovo respektive humor propojovat lidi a vytvářet lidské sítě na základě společného tématu. Je to i váš dar? Pracujete s tím vědomě ve svém marketingu? Jaká témata s vaším publikem rezonují a spojují lidi dohromady? Jaká slova mají ve vaší komunitě sílu a pozitivní náboj?

Dejte si klidnou hodinku a ponořte se do hledání odpovědí na tyto otázky. Věřím, že najdete poklady, které vám pomohou vylepšit vaší marketingovou komunikaci.

Je libo průvan v komunikaci?

Blíženci jsou vzdušné znamení a jejich energie má charakter průvanu. Chvíli tam, chvíle jinde nebo taky všude a nikde. Jsou neustále v pohybu. Těkaví, nestálí. Blížencům vládne Merkur, tedy planeta odpovědná za naši komunikaci a mentální pochody.

Tento měsíc je tedy i ideálním obdobím na prozkoumání vašich mentálních pochodů a schémat. Pozorujte sami sebe jak přemýšlíte, jak vnímáte informace, jak své myšlenky formulujete do slov. Existují myšlenky, které je pro vás obtížné vyjádřit?

Zaměřte se také na poselství své značky a zkuste si sestavit slogan, který bude vystihovat podstatu toho, co děláte. Silný brand stojí na jasné a konzistentní komunikaci. Zamyslete se nad tím, co může do vaší komunikace vnést nový vítr, přidat humor, lehkost a nadhled.

Na co se v období Blíženců zaměřit?

V čase ohnivého Berana jsme si stanovili ambiciózní cíle a s odvahou jsme učinili první kroky k jejich naplnění. V čase Býka jsme svým záměrům dali konkrétnější formu a vytvořili jsme si pro realizaci cílů materiální zázemí.

Právě teď je ideální doba na to, komunikovat své vize, záměry a cíle světu.

Jít do společnosti a mluvit o své práci. Networkovat, potkávat se, přednášet, poskytovat rozhovory…
prostě mluvit nahlas o tom, kdo jste a čím můžete ostatním prospět.
Věřím, že když věnujete svému umění slova náležitou pozornost, může být tento měsíc zlomovým obdobím pro prezentaci vaší osobní značky a otevřete další, hojnější a velkolepější kapitolu vašeho
podnikání.

Uzavírám povídání o Blížencích a těším se na další setkání v období Raka. Mějte se krásně a přeji vám svěží blíženecký průvan 🙂 ve vašem podnikání!

Tento článek je součástí mého projektu BYZNYS KOMPAS. Jeho cílem je naučit podnikatelky vědomě využívat měnící se energii v průběhu roku pro budování a rozvoj svého byznysu.

Víc o tom píšu tady: Byznys kompas: jak mi astrologie a kolo roku pomáhá udržet si v podnikání energii, motivaci a flow

K čemu vám to bude? Když se řídíte zodiakálním rytmem roku, jste napojeni na „vyšší princip“, líp se vám tvoří. Míň se nadřete. Přicházejí vám příležitosti a lidi do cesty, které právě potřebujete. Prostě flow v každodenní praxi.

Chcete zažívat tvoření ve vesmírném flow? Nechte mi kontakt a já vám dám vědět, až se projekt narodí. Zatím každý měsíc ode mě dostanete článek o kole roku o pár dní dříve, než ho vypustím veřejně 😊.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.