Alena Hanušová

Proč vůbec dělat seznamovací cally? K čemu vám to bude?

Odpověď je vcelku jednoduchá. Ve dvou posledních letech se hodně tvůrců přesunulo online a je nám tu trochu husto. A asi bude ještě hůř. Nabídky různých online produktů, programů a služeb se sobě podobají jako vejce vejci. Lidi jsou přehlcení a nereagujou.

Když už se rozhodnou utratit peníze, chtějí za ně něco skvělého, unikátního a jedinečného. Teď vás možná trochu zklamu – váš online produkt (až na výjimky) není jedinečný. Dost pravděpodobně totiž někdo dělá něco podobného… Tak jak v tom moři všeho tedy uspět?

 

Vy jste váš největší trumf

To, co je na vašich službách jedinečné jste vy osobně.

Nikdo nemluví stejně jako vy. Stejným tónem, se stejnými gesty a výrazy v obličeji.

Nikdo nemá stejné myšlenky jako vy – stejně přímočaré, barvité, zamotané, košaté i jednoduché, černé jako ranní kafe nebo bílé jako padlý sníh… Ne, NIKDO nepřemýšlí jako vy.

Nikdo nemá stejný set zkušeností. Vaše OSOBNÍ MOUDROST je naprosto unikátní. Fakt jako. Nekecám.

Nikdo nemá stejné prožívání jako vy. Vaše srdce a celé jeho elekromagnetické pole je naprosto jedinečné.

Nikdo neřeší problémy tak,  jako vy. Nikdo nevidí problémy stejně, jako vy. Nikdo nevidí přesně to, co v různých situacích vidíte a vnímáte vy.

Nikdo, ale fakt nikdo na celé téhle velké modré planetě není tak krásně originálně divnej jako vy.

Jestli děláte osobní služby – tedy takové, kde jste nezastupitelní, kde výsledek bez vás osobně nenastane,  tak lidi nechodí pro VAŠE PRODUKTY.

Chodí k vám PRO VÁS.

Takže …

Jasný?

Ne?

Call je váš geniální nástroj

Tak já vám to řeknu takhle…

Tu svojí unikátnost, jedinečnost, dokonalou nedokonalost, pestrost a neopakovatelnost dokážete budoucímu klientovi ukázat nejlépe v osobním kontaktu – právě v tom seznamovacím callu, který si s vámi bukne, aby si z vás kousek ochutnal.

Call je váš geniální nástroj, jak během pár minut poznat, jestli vám to s případným klientem plyne nebo ne. Jestli je tam rezonance nebo odpor.

Můžete přesně na míru danému člověku vysvětlit, co koupí vašich služeb získá. Můžete mu tu nabídku upravit přesně na míru, aby mu opravdu šmakovala.

A navíc, díky callům jste v živé interakci se svým publikem, se svou cílovkou a po pár callech budete přesně vědět, co vaši lidé potřebují.

Nemusíte investovat moře času do marketingového woodoo-cvičení s názvem „húúú, pojďme se vloupat do hlavy vašeho klienta“.  Vaše nabídka služeb bude stále aktuální a tím pádem také chtěná.

Dejte callům šanci… dáte šanci sobě

Jsem si jistá, že umění vést dobře cally a skrze ně svým autentickým osobitým způsobem nabízet a prodávat své služby bude v příštích letech rozdělovat (nejen) naše online moře na úspěšné kapitány a utopence. Někdo bude růst a někdo se po pár letech stagnace na své podnikání vyprdne. Kam chcete patřit vy?

To je pro dnešek všechno. Více důvodů proč dělat cally už pro vás nemám.

Pokud se o cally zajímáte a nebo jste se právě rozhodli, že to za zájem stojí, mám pro vás pozvánku.

3-týdenní tréninkový program Kouzelný seznamovací call. Víc informací najdete zde.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.