Jsi připravená

postavit SE za skutečnou hodnotu své expertízy, REBRANDOVAT a přitáhnout si tím klienty, kteří si rádi objednají tvé služby za vyšší ceny?

Něco o tobě vím...

Jsi právě ve fázi svého podnikání, kdy hledáš další cestu, další úroveň, další možnosti. 
Možná zrovna rebranduješ nebo výrazně překopáváš svou nabídku. 

  • Nejsi žena jedné metody, jedné expertízy. Jsi mnohem víc.
  • Jsi intuitivnívysoce citlivá.
  • Pracuješ jak na fyzických, tak na energetických úrovních.
  • Máš ve svém oboru osobitý freestyle.
  • Prošla jsi řadou výcviků, ovládáš spoustu metodtechnik.
  • Neustále se učíš něco nového.
  • A pak máš taky svoje specifické schopnost a dary.
  • To všechno používáš při práci s klienty.
  • Máš toho pro ně tolik, že to ani nejde popsat slovy.

Můžou s tebou tak zásadně změnit svůj život, že to ani nejde popsat slovy.

A TO JE PRÁVĚ TEN PROBLÉM!

Víš, že hodnota tvé služby je OBROVSKÁ...
ale nedokážeš to dostat do trefných slov, aby to bylo pochopitelné na první přečtení.

Psaní textů o tvých službách, na web nebo na sítě, ti zvedá tlak, protože prostě nevíš, JAK TO SAKRA NAPSAT, aby to vystihlo podstatu (a neznělo to jako ezo-pindy, klišé nebo totálně průměrně).

Nevyhovuje ti způsob prezentace, na fotkách už to dávno nejsi ty a rozhodně z toho není cítit, JAK VELKOU HODNOTU DOKÁŽEŠ SVÝM KLIENTŮM DODAT.

Hluboko uvnitř víš, že na základě svojí současné prezentace, bys od sebe ty sama nenakoupila.

Jenže jak dostat to všechno, co jsi a co máš

DO TVÉHO MARKETINGU? 

Víš, že když se ti to povede, tvoje podnikání rozkvete, expanduje, bude růst a ty s ním.
Jiní klienti, vyšší ceny, větší potěšení a naplnění z práce, větší dopad.

Proč se ti to nedaří?

Ne, není to problém webu nebo copywritingu. Má to pravděpodobně následující důvody:

  • Tvá značka je emocionálně nečitelná a lidé si k tobě nemohou vytvořit hlubší vztah. Nemilují? Nekupují…
  • Tvé služby nebo jejich formáty neladí s tvou esencí, a proto jim lidé možná podvědomě nevěří.
  • Máš obavy ukázat svou pravou autentickou tvář, což oslabuje tvé charisma a přitažlivost. Nevidí tě? Nenakoupí.
  • Tvoje multipotencialita nemá jednotící téma, různorodost služeb tvoří zmatek a lidi tomu nerozumí.

Jak to vyřešit?

Pojďme se na to podívat spolu!

Propojíme astrologii a marketing a objevíme tvůj SOULBRAND.

Ve tvém horoskopu odhalíme základy tvé značky a díky brandovým archetypům tomu dáme praktickou úroveň, podle které si postavíš svou prodejní prezentaci a argumentaci

  • Jasně.
  • Strukturovaně.
  • Srozumitelně.
  • Přitažlivě.

Ve třech postupných krocích...

OBJEVÍŠ SVÉHO
SOUL-KLIENTA

Pochopíš jeho potíže, emoční bolest a touhy a zjistíš, jakou komunikaci potřebuje.

POCHOPÍŠ SVOU TVŮRČÍ ESENCI

Sestavíš z ní své portfolio a dáš své multi-potencialitě pochopitelnou jednotící linku.

ODHALÍŠ ZÁSEKY VE SVÉ VIDITELNOSTI

Pochopíš, skrze co přitahuješ lidi a navazuješ s nimi spojení a zapojíš to do své prezentace.

A to přesně spolu uděláme během naší spolupráce

Objev svůj  Soulbrand

JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ?

Soulbrandová spolupráce trvá jeden měsíc.

  • 1
    Začínáme PŘÍPRAVOU, ve které ty shromáždíš podstatné informace o svém podnikání a já se ponořím pro informace do tvého horoskopu.
  • 2
    Pak se sejdeme na 90minutové KONZULTACI, kde dáme vše dohromady.
  • 3
    Následující měsíc jsme v kontaktu přes platformu Circle, kde budeš mít průvodce integrací svého Soulbrandu do podnikání.
Alena Hanušová

Co o Soulbrandu říkají?

Služba Soulbrand si mě zavolala v době, kdy jsem cítila potřebu znovu definovat svou značku a to, co tvořím a dávám do světa. Moc mě zaujalo, že Alena tvoří soulbrand na základě horoskopu.
Byla jsem ohromně překvapená, jak to sedělo, i když jsem si zpočátku myslela, že archetyp klauna (který se mi v soulbrandu objevil hned dvakrát) na mě a mé služby vůbec sedět nebude. A musím se teď sama sobě smát, že sedí naopak velmi přesně a že mé klientky tuto mou esenci lehkosti a hravosti samy často zmiňují.
Soulbrand je rozhodně další důležitý kousek skládačky na mé podnikatelské cestě. Moc děkuji Aleno.
Bára Lapčíkováprůvodkyně žen na cestě k sobě, www.mesicnistezka.cz
Využila jsem služby Soulbrand s Alenou a musím říct, že jsem absolutně nadšená. Veškeré informace, které jsem dostala velmi zapadaly do mé aktuální situace a přišlo i mnoho aha momentů.
Ze schůzky jsem si odnesla velkou vnitřní motivaci a zároveň vnitřní potvrzení, že vše je jak má být. Díky energii, která na schůzce proudila, se začaly dít věci i v přítomnosti i bez většího úsilí.
Velmi oceňuji nádherně zpracovaný moodboard a karty s archetypy. Pokud se potřebujete hnout z místa a dostat návod šitý na míru své značce, tak mohu práci s Alenou jen doporučit.
Nikola Zelinkováfiremní mindfulness facilitator
Doporučuji všemi dvaceti. 🙂 Vše, co se od Ali dozvíte, zapadá jako barevné, smysluplné a šťavnaté puzzle.
Ten, komu podnikání frčí, zjistí, jak by mohl dál expandovat, kam by se mohl posunout, čemu by mohl začít věnovat (větší) pozornost. A odpovědi najde i ten, který zatím tápe a nemá "mapu na cestu".
Od začátku do konce jsem na vše, co Ali říkala, koukala s otevřenou pusou a pocitem: "Jo, to je přesně ono! To jsem já, tam se cítím pohodlně... a jó! Toto chci zkusit, zní to božsky!"
Všechno dává hlavu a patu, konzultace je svižná, k věci, žádné okecávání ani vaření z vody. Jsem nadšená. Ali odvádí opravdu smysluplnou, vysoce kvalitní a obrovsky propracovanou práci. Mám velmi vysoké nároky - a Ali rozhodně nezklamala. Doporučuji!
Marie Helentradiční čínská medicína, www.mariehelen.cz
Vřele doporučuji spolupráci s Alenou, sezení s ní mi ujasnilo, jak svůj branding postavit. Opakovaně se vracím ke svým zápisům ze sezení a objevuji v nich nové vhledy i podporu.
Největší změna pro mě byla v barevné paletě mé značky. Ladila jsem ji do modré, chladné barvy, do hlubin a emocí. Ale moje lví znamení má ohnivou povahu a má značka potřebovala vyjádřit tu hřejivost a to, že v kontaktu se mnou mí klienti vidí světlo, ne hlubiny.
Hodně jsem se dozvěděla o svých soul-klientech a o tom, co jim mám přinášet. A také, které činnosti v podnikaní mi půjdou lehčeji a které hůře a proč. Sezení s Alenou má mnohem vetší hodnotu, než by se na první pohled mohlo zdát. 💗
Petra Kolafahlubinná emoční transformace, www.petrakolafa.cz
Delší dobu jsem měla pocit, že můj stávající brand úplně nesedí a přestává mi stačit. Konzultace Soulbrand s Alenou mi ukázala, kde jsem v rozporu sama se sebou a jak to změnit.
Spousta věcí do sebe najednou neuvěřitelně zapadla. K záznamu se pravidelně vracím a postupně ho uvádím víc a víc do praxe.
Výsledkem je nejen nová vizuální identita, ale i redesign mých služeb a produktů. V nové podobě to dává větší smysl nejen mně, ale i mým klientům. Doporučuji.
Madla Čevelovábusiness mentorka, www.cevelova.cz

Výsledkem společné práce bude

Křišťálově jasný
SOUL-KLIENT
a jak mu prodávat


Víš, v jaké životní fázi k tobě přichází.

Chápeš jeho archetyp a z něj pramenící potíže, strachy, touhy, záseky.

Víš, jak s ním komunikovat a jak mu prodávat.

Víš, jak archetyp Soul-klienta propsat do značky, aby pro něj byla přitažlivá.

Manuál tvé NEZADRŽITELNÉ VIDITELNOSTI


Zjistíš, co ti brání být vidět (planeta Lilith).

Jaký má být vizuál tvé prezentace, aby přitahovala tvé Soul-klienty (tvá Venuše).

Jak dostat tvé archetypy do brandové fotografiebarevné palety

Dostaneš sadu moodboardů a informací ke tvým brandovým archetypům.

Z nich si sestavíš finální barevnou paletu a moodboard značky.

Základ tvého NEODOLATELNÉHO PORTFOLIA


Prozkoumáme tvůj tvůrčí génius.

Definujeme core služby/produkty tvého portfolia podle tvého genia.

Upravíme portfolio, aby přesně odpovídalo potřebám Soul-klienta.

Definujeme nejsilnější prodejní argumenty.

Tvá multipotenciální nabídka bude srozumitelná a nastavená na opakovaný nákup.

INTERGRACE SOULBRANDU DO PODNIKÁNÍ (1 měsíc)


Posuneš se od “znám Soul-brand” k “žiju Soul-brand”.

Provedu tě v integračním průvodci postupně všemi kroky integrace.

Máš mě k dispozici na měsíc ve formě konzultací otázka/odpověď na platformě Circle (mé odpovědi na otázky mají reakční dobu cca 2 pracovní dny). *

* V ceně není podpora formou hovorů nebo dalších navazujících výkladů horoskopu.

Cena spolupráce:

0

Možný termín spolupráce: Jaro 2026

Momentálně jsou všechny termíny vyprodány.

Další možnost spolupráce vypíšu v Lednu 2026.

KDO TĚ BUDE PROVÁZET?

Jsem byznys astroložka a mentorka 

Za poslední rok jsem metodou Soulbrand provedla více než 40 podnikatelek a dalších 21 dlouhodobě provázím budováním jejich podnikaní v byznys klubu Stars&Business Kmen

Sama jsem podle Soulbrandu postavila své portfolio produktů a služeb. Díky Soulbrandu jsem v situaci, kdy na mé produkty a služby lidé čekají na waitlistech

Miluju svou práci, jsem ve svém géniu a těší mě dopad, který na svět mám. 

Ráda tě stejnou cestou provedu k tvému naprosto nepřehlédnutelnému Soulbrandu.

JSI READY SE DO TOHO SE MNOU PUSTIT A VYMANIT SVOU PODNIKATELSKOU PREZENTACI ZE SPÁRŮ PRŮMĚRNOSTI?

Časté otázky

Je to pro mě, i když jsem úplně na začátku podnikání?

Pokud víš, v jakém oboru chceš podnikat a máš zhruba představu o tom, jaké služby chceš nabízet, pak ano. Právě na začátku podnikání je dobré, mít jasno v tom kdo jsi, pro koho tu jsi a jak máš komunikovat svou nabídku svému publiku. A přesně k tomu se během konzultace dostaneme. Pokud jsi ale ve fázi „ráda bych podnikala, ale ještě nevím v čem“, pak je pro tebe služba předčasná a ještě s jejím objednáním počkej.

Budu tomu rozumět? Astrologie mi přijde složitá…

Určitě tomu budeš rozumět. Budeme pracovat s principy, které jsou ve své podstatě velmi prosté a jednoduché. Horoskop může na první pohled působit komplexně, ale od toho máš mě, abych ti z něj vytáhla to podstatné.

Co jsou to ty archetypy a proč bych je měla znát?

Archetypy jsou součástí našeho kolektivního nevědomí. Zjednodušeně řečeno, archetyp je určitý typ chování typický pro určitou postavu. Když ti někdo například řekne, že se chováš jako klaun nebo hrdina, vybavíš si určitý model chování a zároveň se ti vybaví i emoce, kterou máš s takovým chováním spojenou. Archetypy nám umožňují propojit se s našimi potenciálními klienty na velice hluboké osobní úrovni. Naši zákazníci tak s námi můžou snáz navázat emoční spojení a vytvořit si k nám vztah a posléze i získat důvěru, která je základem pro jakýkoliv obchod.

Musím mít přesný čas narození? Nevím, kde to zjistit.

Čas narození je důležitá informace pro to, abychom znali pozici aspektů, které skrývají informaci o tvých archetypech. Pokud ho neznáš, zkus se první zeptat mámy (ty obvykle vědí). A pokud přesný čas neví nebo se jí nemůžeš zeptat, dej dotaz na matriku nebo nemocnici, ve které jsi se narodila.

Dostanu od tebe i vizuální styl mojí značky?

Nejsem grafik ani fontolog, takže hotový vizuál ode mě nečekej. Naše společná práce je o poznání a pochopení tvé značky skrze archetypy, jejich kvality a projevy. Odhalíme spolu základy, podstatu tvé značky. Fotografům, webařům, grafikům a dalším profesím pak budeš moci lépe vysvětlit kvalitu a podstatu tvé značky, aby pro tebe mohli vizuál udělat.

Svůj brand a vizuál už mám a nechce se mi ho teď měnit. Dává to i tak pro mě teď smysl?

Samozřejmě. Dostaneme se spolu do vrstev tvé značky, o kterých jsi pravděpodobně ještě nepřemýšlela. Dojde k většímu pochopení, prožití a projasnění skutečné podstaty tvé značky. Na základě konzultace můžeš upravit svůj projev, své argumenty, způsob komunikace s publikem, aniž bys musela upravovat web nebo další marketingové materiály. Možná některé služby vypustíš nebo tě napadnou nové.