Jsi připravená se postavit za skutečnou hodnotu své expertizy, REBRANDOVAT a přitáhnout si tím klienty, kteří si rádi objednají tvé služby za vyšší ceny?

NĚCO O TOBĚ VÍM…

Jsi právě ve fázi svého podnikání, kdy hledáš další cestu, další úroveň, další možnosti.

Možná zrovna rebranduješ nebo výrazně překopáváš svou nabídku.

1 1

 

Nejsi žena jedné metody, jedné expertýzy. Jsi mnohem víc.

Jsi intuitivní a vysoce citlivá.

Pracuješ jak na fyzických, tak na energetických úrovních.

Máš ve svém oboru osobitý freestyle.

 

Prošla jsi řadou výcviků, ovládáš spoustu metod a technik.

Neustále se učíš něco nového.

A pak máš taky svoje specifické schopnost a dary.

To všechno používáš při práci s klienty.

 

Máš toho pro ně tolik, že to ani nejde popsat slovy.

 

Můžou s tebou tak zásadně změnit svůj život, že to ani nejde popsat slovy.

A TO JE PRÁVĚ TEN PROBLÉM.

 

Víš, že hodnota tvé služby je OBROVSKÁ…ale nedokážeš to dostat do trefných slov, aby to bylo pochopitelné na první přečteni.

cervena sipka

Nevyhovuje ti způsob prezentace, na fotkách už to dávno nejsi ty a rozhodně z toho není cítit, JAK VELKOU HODNOTU DOKÁŽEŠ SVÝM KLIENTŮM DODAT.

cervena sipka

Psaní textů tvých službách, na web nebo na sítě, ti zvedá tlak, protože prostě nevíš, JAK TO SAKRA NAPSAT, aby to vystihlo podstatu (a neznělo to jako ezo-pindy nebo totálně průměrně)

cervena sipka

Hluboko uvnitř víš, že na základě svojí prezentace, bys od sebe ty sama nenakoupila.

2

 

 JAK DOSTAT TO VŠECHNO, CO JSI A CO MÁŠ DO SVOJÍ PREZENTACE? 

Víš, že když se ti to povede, tvoje podnikání rozkvete, expanduje, bude růst a ty s ním.

Jiní klienti, vyšší ceny, větší potěšení a naplnění z práce, větší dopad.

 

PROČ SE TI TO NEDAŘÍ?

Ne, není to problém webu nebo copywritingu. Má to pravděpodobně následující důvody:

done zlata

Tvá značka je emocionálně nečitelná a lidé si k tobě nemohou vytvořit hlubší vztah. Nemilují? Nekupují…

done zlata

Tvoje multipotencialita nemá jednotící téma, různorodost služeb tvoří zmatek a lidi tomu nerozumí.

done zlata

Tvé služby nebo jejich formáty neladí s tvou esencí a proto jim lidé možná podvědomě nevěří.

done zlata

Máš obavy ukázat svou pravou autentickou tvář, což oslabuje tvé charisma a přitažlivost. Nevidí tě? Nenakoupí.

JAK TO VYŘEŠIT?

3

 Pojďme se na to podívat spolu! Propojíme astrologii a marketing a objevíme tvůj Soulbrand. 

Ve tvém horoskopu odhalíme základy tvé značky a díky brandovým archetypům tomu dáme praktickou úroveň, podle které si postavíš svou prodejní prezentaci a argumentaci. 

Jasně.

Strukturovaně.

Srozumitelně.

Přitažlivě.

 Ve 3 postupných krocích

 

A to přesně spolu uděláme během naší spolupráce OBJEV SVŮJ SOULBRAND.

JAK SPOLUPRÁCE PROBÍHÁ?

O SOULBRANDU ŘÍKAJÍ

VÝSLEDKEM SPOLEČNÉ PRÁCE BUDE

Křišťálově jasný SOUL-KLIENT a jak mu prodávat

  • Víš, v jaké životní fázi k tobě přichází
  • Chápeš jeho archetyp a z něj pramenící potíže, strachy, touhy, záseky
  • Víš, s ním komunikovat a jak mu prodávat
  • Víš, jak archetyp Soul-klienta propsat do značky, aby pro ně byla přitažlivá

Základ tvého NEODOLATELNÉHO PORTFOLIA

  • Prozkoumáme tvůj tvůrčí génius - tvé Slunce a Ascendent
  • Definujeme core služby/produkty tvého portfolia podle tvého genia.
  • Upravíme portfolio, aby přesně odpovídalo potřebám Soul-klienta
  • Definujeme nejsilnější prodejní argumenty
  • Tvá multipotenciální nabídka bude srozumitelná a nastavená na opakovaný nákup

Manuál tvé NEZADRŽITELNÉ VIDITELNOSTI

  • Zjistíš CO ti brání být vidět (planeta Lilith).
  • Jaký má být vizuál tvé prezentace, aby přitahovala tvé Soul-klienty (tvá Venuše).
  • Jak dostat tvé archetypy do brandové fotografie a barevné palety.
  • Dostaneš sadu moodboardů a informací k tvým brandovým archetypům, ze kterých si si sestavíš finální barevnou paletu a moodboard značky.

INTERGRACE SOULBRANDU DO PODNIKÁNÍ (1 měsíc)

  • Posuneš se od “znám Soul-brand” k “žiju Soul-brand”.
  • Provedu Tě v integračním průvodci postupně všemi kroky integrace.
  • Máš mě k dispozici na měsíc ve formě konzultací otázka/odpověď na platformě Circle (mé odpovědi na otázky mají reakční dobu cca 2 pracovní dny).
  • V ceně není podpora formou hovorů nebo dalších navazujících výkladů horoskopu.

Cena spolupráce: 11.111 Kč

Termín spolupráce : říjen – prosinec 2024

KDO TĚ BUDE PROVÁZET?

DSC2056

Jsem byznys astroložka a mentorka. 

Za poslední rok jsem metodou Soulbrad provedla více než 40 podnikatelek a dalších 21 dlouhodobě provázím budováním jejich podnikaní v  byznys klubu Stars&Business Kmen. 

Sama jsem podle Soulbrandu postavila své portfolio produktů a služeb. Díky Soulbrandu jsem v situaci, kdy na mé produkty a služby lidé čekají na waitlistech. 

Miluju svou práci, jsem ve svém géniu a těší mě dopad, který na svět mám. 

Ráda Tě stejnou cestou provedu k Tvému neprosto nepřehlédnutelnému Soul-brandu.

JSI READY SE DO TOHO SE MNOU PUSTIT A VYMANIT SVOU ZNAČKU ZE SPÁRŮ PRŮMĚRNOSTI?

Časté dotazy

Pokud víš, v jakém oboru chceš podnikat a máš zhruba představu o tom, jaké služby chceš nabízet, pak ano. Právě na začátku podnikání je dobré, mít jasno v tom kdo jsi, pro koho tu jsi a jak máš komunikovat svou nabídku svému publiku. A přesně k tomu se během konzultace dostaneme. Pokud jsi ale ve fázi „ráda bych podnikala, ale ještě nevím v čem“, pak je pro tebe služba předčasná a ještě s jejím objednáním počkej.

Určitě tomu budeš rozumět. Budeme pracovat s principy, které jsou ve své podstatě velmi prosté a jednoduché. Horoskop může na první pohled působit komplexně, ale od toho máš mě, abych ti z něj vytáhla to podstatné.

Archetypy jsou součástí našeho kolektiv. Umožňují lidem propojit se na velice hluboké emoční rovině. Archetypální příběh rezonuje na té nejosobnější úrovni. Naši zákazníci tak s námi můžou snáz navázat emoční spojení a vytvořit si k nám vztah a posléze i získat důvěru, která je základem pro jakýkoliv obchod.

Čas narození je důležitá informace pro to, abychom znali pozici aspektů, které skrývají informaci o tvých archetypech. Pokud ho neznáš, zkus se první zeptat mámy (ty obvykle vědí). A pokud přesný čas neví nebo se jí nemůžeš zeptat, dej dotaz na matriku nebo nemocnici, ve které jsi se narodila.

Nejsem grafik ani fontolog, takže hotový vizuál ode mě nečekej. Naše společná práce je o poznání a pochopení tvé značky skrze archetypy, jejich kvality a projevy. Odhalíme spolu základy, podstatu tvé značky. Fotografům, webařům, grafikům a dalším profesím pak budeš moci lépe vysvětlit kvalitu a podstatu tvé značky, aby pro tebe mohli vizuál udělat.

Samozřejmě. Dostaneme se spolu do vrstev tvé značky, o kterých jsi pravděpodobně ještě nepřemýšlela. Dojde k většímu pochopení, prožití a projasnění skutečné podstaty tvé značky. Na základě konzultace můžeš upravit svůj projev, své argumenty, způsob komunikace s publikem, aniž bys musela upravovat web nebo další marketingové materiály. Možná některé služby vypustíš nebo tě napadnou nové.