Alena Hanušová

Dary Štíra pro vaše podnikání

Alena Hanušová byznys kompas období štíra

Jsme hluboko ve štíří energii a ještě tam nějaký ten den pobudeme. Pokud jste narození ve Štíru, máte v něm ascendent nebo osobní planety, může být pro vás energie štíra velkým zdrojem síly pro podnikání. Pojďme se podívat, co vám štíří energie do podnikání může přinést.

Energie Štíra neboli Kouzelníka/Alchymisty je o hloubce a intenzitě prožívání, o transformaci, smrti a znovuzrození. Štír je geniálním správcem našich hlubokých zdrojů energie

Štír umí věci nechat zemřít a pak je přemění na zdroj síly pro něco nového. Vidí hluboko do ostatních a umí je provést transformací. Potřebuje se pohybovat v hlubinách, na dně, v bahně, aby odtud vynesl na světlo poklady

Když jste narození ve Štíru (Slunce, Ascendent) nebo máte planety ve Štíru, je energie štíra zdrojovou energií pro váš byznys. Ale i když ve Štíru žádné planety nemáte, můžete energii štíra vědomě používat a kultivovat, třeba právě teď, když slunce putuje znamením štíra.

Je energie štíra součástí vašeho byznysu?

Pokud máte ve svém horoskopu nějaké planety ve Štíru, máte skrze ně ke štíří energii dobrý přístup. A pokud tam máte některou z planet velké byznysové pětky – tedy Slunce, Lunu, Venuši, Merkur, Mars nebo ascendent je štíří energie velice důležitá pro váš byznys

Pokud je tomu tak, následující odstavce si dobře projděte a popřemýšlejte nad tím, jak zapojit své silné štíří talenty do svého podnikání. 

Slunce (váš byznysový potenciál) ve Štíru /Ascendent (vaše spojení se světem) ve Štíru

Vaší podstatou, esencí je Kouzelník/Alchymista. Tento archetyp by měl být na vašem podnikání vidět jako první. Vaše zdrojová síla, mistrovství je transformace  – prostě se ve vaší přítomnosti děje, ať je to záměr nebo ne. Vaše produkty a služby by měly obsahovat prvek transformace, protože to je to, pro co si lidé k vám chodí. 

Merkur (vaše komunikace) ve Štíru – schopnost hluboké komunikace, která jde na dřeň. Volte si takové komunikační kanály a formáty, které vám to umožní.

Luna (vaše vnitřní zdroje) ve Štíru – schopnost se rychle a efektivně obnovovat, máte „záložní energetické zdroje“ na které se můžete spolehnout, když máte náročné období. Vyplatí se třeba v kampani 😊

Venuše (vaše přitažlivost) ve Štíru – vaše osobní charisma je o hloubce a intenzitě, lidé cítí, že s vámi půjdou do hlubin a přinesou na světlo poklady. Zároveň transformační zážitek je to, za co vám lidé nejraději platí tj. vytvořte takové produkty a služby, kde to dostanou.

Mars (vaše akceschopnost) ve Štíru – disponujete odolností, výdrží a vytrvalostí, jen tak něco vás nesejme a nezastaví. Máte v akci velkou sílu – je fajn se s tím naučit zacházet, abyste někoho jemnějšího „nepřejeli jako tank“. 

Všechny tyto konstelace představují silné stránky, které můžete pro své podnikání využít.

Štír jako hlavní podnikatelský a brandový archetyp

Štíru odpovídá marketingový archetyp Kouzelníka a pokud jste narozeni ve Štíru (Slunce/Ascendent) měl by tento archetyp být ve vašem brandu vidět na první pohled.

Proč? Protože hlavní síla a dar Kouzelníka je transformace a to je dost pravděpodobně přesně to, pro co si k vám lidé chodí – nezávisle na tom, v jakém oboru podnikáte. Ta alchymistická, magická síla, která umí nechat staré zemřít, aby mohlo vzniknout nové, ta tam je prostě vždy přítomna. 

Příběh vaší značky je příběhem alchymisty, který umí spojit nespojitelné, z energie vytvořit hmotu a z hmoty energii, manifestovat sny a vize do hmatatelného světa. Je to příběh, který jste sem přišli prožít a nevyhnutelně se otiskuje do vašeho podnikání.

Přejete si prozkoumat víc vaší byznysovou astrologii?

Poslouchejte můj podcast Stars&Byznys. Tvořím ho pro všechny podnikatelky s dobrodružnou duší a velkými podnikatelskými vizemi. 

K podcastu se dostanete tudy.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.