Alena Hanušová

Dary Střelce pro vaše podnikání

Jste narození ve Střelci nebo v něm máte ascendent? Tak to tenhle článek rozhodně nesmíte minout. Energie Střelce je totiž hlavní hnací silou celého vašeho podnikání. Měla by být vidět ve vašem brandu a vašich produktech a službách…

Střelec je dobrodruh, objevitel a sběratel zážitků. Pomáhá nám objevovat, expandovat naše možnosti, prorážet zónu našeho známého pohodlí. Nutí nás vydat se na cesty, ať už fyzicky do vzdálených krajin, tak přeneseně do hlubin naší duše. Pomáhá nám růst a překonávat to, co jsme věřili, že je možné.

Je energie Střelce součástí vašeho byznysu?

Energie Střelce je o objevování neznámého a o sdílení zážitků z objevitelských výprav s druhými. Střelec je multipotenciál, baví ho od každého tématu nebo oboru vědět kus a miluje tyhle kousky poskládat do pestrobarevné unikátní mozaiky svého vlastního freestylu.

Když jste narozeni ve Střelci (Slunce, Ascendent) nebo v něm máte osobní planety je energie Střelce zdrojovou energií pro váš byznys. Je pro vás nesmírně důležité Střelce pochopit, přijmout a jeho energii začít používat, pokud to ještě neděláte. Pro tuhle energii si totiž vaši (soul)klienti k vám chodí a za tuhle energii vám nejraději platí.

A i když ve Střelci žádné planety nemáte, můžete energii střelce v sobě kultivovat a objevovat, třeba právě teď, když slunce prochází znamením Střelce.

Objevte své střelecké talenty

Pokud máte některé z osobních planet ve Střelci, máte k této energii dobrý přístup – myslím tím Slunce, Lunu, Merkur, Venuši, Mars a nebo ascendent.

Každá planeta projevuje střeleckou energii jiným způsobem a vy díky tomu máte k dispozici unikátní talenty, které můžete využít ve prospěch vašeho podnikání. Tak šup, mrkněte do horoskopu, co máte ve střelci…

Slunce (váš byznysový potenciál)/Ascendent (vaše spojení se světem) ve Střelci

Vaší esencí, podstatou je Objevitel – jeho touhou je prozkoumat svět, podniknout dobrodružné výpravy do různých končit a přinést si odtud poznání jak o světě, tak i o sobě.

Hlavní dar a síla Objevitele je schopnost ukazovat lidem možnosti za horizontem jejich současného vědění – a přesně pro to si k vám lidé chodí, nezávisle na oboru, ve kterém působíte.

Ukazujete nové obzory, nové možnosti, odhalujete svým klientům možnosti jejich růstu skrze ještě nepoznané zážitky, vědomosti, informace. Díky vám zahlédnou něco, co předtím neviděli. A co víc, dokážete je pro objevování nových možností nadchnout.

Je to tak? Ladí to s vámi? Tak to je nejvyšší čas začít svou Objevitelskou esenci pořádně ukazovat světu.

Luna (vaše vnitřní zdroje) ve Střelci

Vaše baterky nejlépe dobije cestování, sebepoznávání a nebo vzdělávání. Když může pocit, že stagnujete, první možností, jak se znovu nahodit je začít něco studovat. Dopřejte si to bez výčitek.

Venuše (vaše přitažlivost) ve Střelci

Vaše multipotencialita je tím nepernějším kořením vašeho podnikání. Vykaštlete se na to být “něčím” a buďte “tím vším, co jste”. To je to, co lidi na vás fascinuje. Jediné, co je potřeba je, naučit se vaši multipotencialitu srozumitelně komunikovat.

Merkur (vaše komunikace) ve Střelci 

Upřímnost a přímočarost, mnohdy i trochu brutální, ale rozhodně z hloubi duše dobře míněná – to je váš talent. Ano, má potenciál druhé naštvat, ale to pouze tehdy, pokud se nenaučíte své vhledy laskavě a empaticky komunikovat.

Mars (vaše akceschopnost) ve Střelci

Nezdolná akceschopnost, do všeho jít, všechno vyzkoušet stejně jako nakažlivý optimismus a pevná víra v sebe a své schopnosti. Na svůj drive a odhodlání se můžete spolehnout (vyplatí se třeba v kampani), byť se někdy pohybujete na hraně a je to hop nebo trop… pozor na přecenění vlastních sil a podceňování rizik.

Střelec jako hlavní brandový archetyp

Střelci odpovídá marketingový archetyp Objevitele a pokud jste narození ve Střelci (Slunce/Ascendent) měl by být tento archetyp ve vašem brandu vidět na první pohled.

  • Sdílejte své cesty, své objevy a poznání.
  • Ukazujte svou multipotencipalitu a možnosti za horizontem, které vaši klienti zatím nevidí.
  • Mluvte o tom, jak pracujete a z jakých všech možných metod a přístupů vznikl váš unikátní styl a jak z toho vaši klienti mohou profitovat.


Zákazníci potřebují pocítit, že pokud se mají s někým vydat na cestu, za dobrodružstvím, do nebezpečí (fyzicky i symbolicky), vy jste tím, kdo má potřebné zdroje, moudrost, zkušenosti i kuráž na takovou cestu.

Lidé milují vzrušující a dobrodružné cesty, obzvlášť pokud vědí, že s sebou mají zkušeného parťáka, který je dokáže provést nelehkými úseky.

Nevíte jak dostat esenci Střelce do svého brandu, marketingu a podnikání? Tak to prozkoumejte mé konzultace Objev svůj Soulbrand.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.