Alena Hanušová

Období Vah: Zaostřeno na vztahy

Alena Hanušová období vah

Slunce vstupem do Vah udělalo definitivní tečku za létem. Postupně se zahalíme do svetrů, navlíkneme si teplý fusekle a místo posedávání na terásce s mojitem si zalezeme s kakaem k Neflixu. Jakkoli vám podzim možná přijde hnusnej, nabízí skutečný poklady, pokud mu dáme šanci.

Světlo a stíny Vah

Energie Vah je vzdušná a lehká, propojující a spojující, vytváří harmonii a rovnováhu, otupuje ostré hrany v konverzaci a tlumí rozvášněná ega. 

Lidé, kteří jsou obdařeni silnou energií Vah jsou vznešení, diplomatičtí a dobří vyjednávači. Milují harmonii a obvykle ji umí vytvářet, díky tomu ovšem často trpí nerozhodností a stále dokola promýšlejí i ta nejmenší rozhodnutí. 

Mají zaměřeno na vztahy a tak se jim občas stává, že aby dobře bylo, povýší potřeby ostatních nad své vlastní. Snaží se vyhýbat konfliktům (protože chtějí hezké vztahy). Místo harmonie umí občas vytvořit pěkně hustý vzduch se závanem klubajícího se konfliktu.

Archetyp Milence a umění svádět

K Vahám náleží z marketingových archetypů MILENEC

Pokud máte Slunce, Ascendent nebo hodně planet ve Vahách (popřípadě hodně planet v 7.domě vašeho horoskopu) je pro vás ARCHETYP MILENCE v podnikání hodně důležitý. 

A i když ve Vahách nic nemáte, stejně teď tenhle archetyp prozkoumejte, protože vztah se zákazníky by ideálně měl být milenecký, že?

Milenec je mistr v budování blízkosti a intimity. Nechvátá. Netlačí. Flirtuje a svádí. Krok po krůčku buduje propojení, labužnicky si to užívá a přeje si, aby si ten proces zamilovávání užili i ostatní. 

Cíl není podstatný, podstatná je cesta a to, kolik potěšení na ní zažijeme. Pokud chcete postavit dokonalou cestu zákazníka, vyplatí se přizvat k tvorbě Milence.

Dary měsíce Vah do našeho podnikání

Váhy alias Milenec nám nabízí pohled na to jaké máme vztahy, jak jsou kvalitní, na čem jsou postavený a taky jak by se daly vylepšit. Máme celý měsíc na sledování a rozvíjení našich partnerských i byznysových vztahů

Tahle investice je rozhodně jedna z nejlepších. Pokud uvažujete o byznysovém partnerství, teď je ideální doba tomu dát jasné obrysy. Oslovit potenciální partnery, začít vyjednávat podmínky.  

Stejně tak se vyplatí investovat pozornost a energii do vztahů doma, obzvlášť po organizačně vypjatém období Panny.

Přeji vám krásný čas Vah a za necelé čtyři týdny si dáme dostaveníčko s tajemnou a transformační energií Štíra.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.