Co s tím, když nechoděj…?

Úno 8, 2022 | Úspěšný prodejní hovor

Nebukujou si cally.

Nebo si bukujou a pak na ně nepřijdou.

Co s tím?

Podívejme se na to očima potenciálního klienta

Starostí nad hlavu. Víc, než na kolik má kapacitu.

Má PROBLÉM (jo, přesně TEN problém, se kterým mu umíte pomoct).

Už ho to fakt štve a CHCE s tím něco udělat.

Chce s tím něco udělat TEĎ. TEĎ HNED.

Za minutu už bude totiž řešit zase jinej problém (se kterým mu vy nepomůžete).

A v tuhle inkriminovanou chvíli…

VÍ O VÁS?

Ne?
Tak to asi budete muset být víc vidět. Ne všude, ale tam, kde vaši lidé jsou.

Ano, tady pomůžou sítě – úsporně, udržitelně, ale konzistentně říkat – „jsem tu“. Lepší pár nedokonalých vět denně, než jeden super vytuněnej příspěvek za deset dní.
Ne, nebude to moc – vaše publikum uvidí jen zlomek vašich postů a navíc, hrozně rychle zapomínají…
Víte co, nic není staršího, než včerejší příspěvek na facebooku.
Recyklujte. Opakujte. Nevadí to..

Ví, že mu umíte vyřešit jeho problém?

Ne?
Tak to asi budete muset víc mluvit o tom, co s klienty děláte, co díky vám vyřešili a jak jim u toho bylo.
Jednou pár vět, jednou celý příběh.
O tom co s klienty řešíte. O tom, jaké jsou nejčastější chyby a mýty. O tom, jak svou práci milujete. O tom, jak se těšíte na klienty a jejich příběhy.
I tady platí – recyklujte, opakujte.

Ví o tom, že si s vámi může domluvit call?

A kde se to prosím dozví? Na webu, na sítích, u každého příspěvku, u každé vaší fotografie…

Že ne? Zkuste to! A ne, nebude to vlezlý, když se trefíte do té inkriminované minuty, tak vám cinkne rezervace. A jestli ne, stejně to zapomenou.

Tenhle bod považuju za naprosto zásadní – když bude možnost dát si s vámi call hned u vašich příspěvků, lidi si na to nejdřív zvyknout a pak … na to začnou i klikat.

A ví, jak a kde si má rezervovat termín?

Že vám mají napsat na messenger?

Hm, tak to asi… nenapíšou.

Pořiďte si rezervační systém.

V základní verzi bývají zdarma.

Stačí to a to pohodlí a rychlost rezervace je k nezaplacení.

Jo, a klient nemusí nikomu psát.

Žádnej ping-pong o volných termínech a časech. No, řekněte si sami, když máte problém, chce se vám s někým vypisovat ohledně termínu?

To všechno vám pomůže postupně se dostat k pravidelnému přísunu potenciálních klientů na cally.

Cally jsou samozřejmě taky skvělou součástí kampaní, ve kterých pomáhají k většímu prodejnímu úspěchu.

A když už má termín, co když nepřijde?

Ano, i to se stane. Z 99% tomu předejdete, když budete lehce komunikovat ještě před callem.

Připomenete termín a čas, přidáte link na zoom (nebo jinou podobnou platformu) nebo připomenete své telefonní číslo.

Samozřejmě je nutný celý systém dobře promyslet a naplánovat, aby všechno do sebe zapadalo, včetně komunikace. Ale to vám tady od stolu neřeknu, protože váš byznys neznám a od boku to střílet nechci.

Pokud vás to zajímá, mrkněte na můj ochutnávkový 3-týdenní trénink Kouzelný seznamovací call. O tom, jak si nastavit systém callů tam budeme mluvit určitě.

Alena Hanušová

Další články pro vás