Alena Hanušová

Konzultace zdarma jako prodejní příležitost… 2/2

Chyby, které možná děláte taky…

Když už se rozhodnete, že vám dává smysl dělat konzultace zdarma, je dobré se vyvarovat následujících chyb. V opačném případě se může stát, že se vám energie vynaložená do callů vůbec nevrátí… a to nechceme.

CHYBA PRVNÍ:  Rozdílná očekávání

Vy chcete ukázat co umíte a na závěr motivovat k nákupu placené služby.

Potenciální klient chce v lepším případě k ničemu ho nezavazující pomoc zdarma v horším případě je to typická oběť, která čeká spasitele a na vás spotřebuje vylít svůj kyblík vyvítečeho, aniž by pro změnu svého života sama něco dělala.

Cítíte ten rozpor? Takových pár hovorů vás spolehlivě energeticky vycucne a dokonale demotivuje. Skončíte s tím, protože to nefungovalo.

Co s tím?

  • Jasně definovaná klientela pro call (text na webu na stránce s registrací s titulkem „pro koho to je“)
  • Jasně definovaný, koho nechcete (text na webu na stránce s registrací pod titulkem „pro koho to není“)
  • Jasná komunikace při rezervaci (odstavec na stránce s registrací s názvem „co se bude během hovoru dít“)

Cílem je a) vyfiltrovat nechtěné výcucky, 2) motivovat ideální klientelu ke callu, 3) jasně říct, že se budete bavit i o vašich placených službách a ukázka vašich služeb je taková zážitková ochutnávka toho, co spolu můžete dokázat v placený spolupráci.

Kdo se registruje, ten s tím bude počítat.

CHYBA DRUHÁ: Intuitivní vedení rozhovoru bez řádu (“ uvidíme, kam nás to dovede“)

Abyste na konci konzultace zdarma mohly prodávat, je třeba aby se předtím stalo pár věcí a aby proběhly v určitém pořadí. Když to pokaždý proběhne jinak, nepřijdete na to, co vám funguje a co ne. Bude pro vás skoro nemožný vyhodnocovat svůj posun a případný úzký místa.

Struktura a řád je v tomto případě jednoznačně KÁMOŠ ( i když zrovna nejste „ten typ“).

Základní vzor struktury, nebo spíš principy na kterých ji můžete postavit, vás budu učit na  3-týdenním  tréninku Kouzelný seznamovací call. Přidejte se ! Celý trénink je zdarma, jako ochutnávka k mému programu Ovládni  umění ženského prodeje.

CHYBA TŘETÍ: Málo času na prodej

Většina podnikatelek si vyhradí na konzultaci čas k tomu, aby v ochutnávce klient někam došel. Aby měl ten zážitek. Jenže už si nedají čas na prodej jako takový. Dobrý prodejní závěr chce svůj čas a je třeba ho k vlastní konzultaci přičíst. Celé se to do 30 minut těžko nacpe. Do 20 už vůbec ne.

Není nic horšího, než když se vám práce fakt povede a těsně předtím, než se stihnete vytasit s nabídkou klient “ už musí jít pro dítě, tak díky a nashledanou“.

Znáte to?

CHYBA ČTVRTÁ: Nejasný závěr

Většinová odpověď je „rozmyslím si“. Málokdo vám na místě řekne ano, zvlášť pokud jde o VIP produkt nebo spolupráci za pár desítek tisíc.

Je třeba na to mít postup a dohodnout si s klientem, co se bude dít po callu. Musí to být křišťálově jasné – tedy minimálně den do kdy si řekneme výsledek a kdo se komu ozve.

Pokud si pořád nevíte rady jestli jo nebo ne a nebo byste to chtěli vyzkoušet s parťákem za zády, naskočte tréninku Kouzelný seznamovací call.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej u sebe na sítích.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Alena Hanušová

Stáhni si video o Astrobrandingu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.